reklama

Päť minút po dvanástej, ale predsa!

Na úvod by som vás rada privítala na svojom blogu. Volám sa Lucia a približne 8 rokov som sa profesionálne venovala prekladom a tlmočeniu do angličtiny na odborných projektoch priamo pre európske inštitúcie ako Európsky parlament, Európska komisia, Dvor audítorov a iné. Postupne som sa však workoholickým tempom dostala do fázy vážnych zdravotných problémov s čím súviselo aj vyhorenie a potreba zmeniť pracovnú oblasť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítila som, že nutne potrebujem túto zmenu, lebo v určitej fáze som už nebola schopná prekladateľský program ani zapnúť bez toho, aby mi nebolo na zvracanie. Uvedomila som si, že to, čo ma pred pár rokmi napĺňalo a robila som to s nadšením ma už nenapĺňa ale ubíja a robím to naozaj len pre peniaze, hoci sú príjemné. Mám teda za sebou workoholické obdobie, vyhorenie, výraznú zmenu kariéry a množstvo zmien, ktoré s tým súvisia a ktoré tvorili súčasť mojej cesty. Zároveň som 15 rokov manželkou a mamou 11-ročnej dcéry. Neustále sa toho veľa učím. Poznám, čo to znamená byť milujúcou manželkou a podporovať manžela na jeho ceste za úspechom celé roky. Poznám pocit, keď človek ako rodič zistí, že vlastné dieťa je tou najpravdivejšou reflexiou a spätnou väzbou na jeho vlastné správanie a postoje. A že od detí sa toho môžeme veľa naučiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, čo je to pracovať 16 hodín denne, čo je to vážne ochorieť a čeliť pravde o tom, že to zrkadlí môj vnútorný stav a postoj k sebe a že zmenu v tejto oblasti dokážem spraviť len ja. Byť úprimný sám k sebe často bolí je to fakt nepríjemné. Keď sa však chceme posunúť ďalej, potrebujeme prijať a pracovať so sebou ako celkom, ktorý má celú škálu vlastností a zvykov a je to v poriadku! V tomto sme všetci rovnakí. Sme totiž ľudia a to je na nás to krásne.

Veľmi by som chcela, aby bol tento môj blog miestom, kde nájdete kus empatie, porozumenia a najmä sily a inšpirácie do života. Dúfam teda, že nám tu spolu bude dobre a budem veľmi vďačná za vaše postrehy a komentáre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lucia

Lucia Synčáková

Lucia Synčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som v prvom rade žena, ktorá v bežnom živote zastáva mnoho rolí – mama, manželka, podnikateľka, koučka, sestra, dcéra. Pracujem v oblasti osobného rozvoja a koučingu, ale ešte pred 2 rokmi som sa profesionálne venovala odborným prekladom a tlmočeniu. Vo svojej práci spájam skúsenosti v oblasti osobného rozvoja, z 10 rokov podnikania, z nájdenia a zlepšenia zdravia, z rodičovstva a manželstva, práce s ľuďmi. Venujem sa tiež svojej rodine, mám 11- ročnú dcéru a manžela, 2 mačky a psa :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu